mandag den 29. oktober 2012

Intro~

Ak ja. Så besluttede jeg mig for at gå fra min gamle blog og lave denne istedet.
Bahaha burde lave min OSO opgave - fuck alt
Men.. Jeg burde vel fortælle lidt om mig selv?
Ja men eh.. Ja.
Jeg hedder Sam. Jeg er en næsten 16 årig dreng.
Eh, andre kalder mig Iggy. Kald mig hvad du vil c:
Jeg går i 10 kl. DAS - Den Alternative Skole.
Hmm.Jeg har været cosplayer i snart 4 år.
Det er en stor del af mit liv, så det vil i også høre lidt fra :B

Jeg har mange venner jeg holder af, men der er alligevel et par stykker jeg holder meget nær.
Jeg har en bedste ven - Wolter - som jeg holder virkelig meget af. Han har virkelig hjulpet mig gennem de sidste par år. Fantastiske dreng <3
Jeg har en kæreste. Mira.
Hun er sød, forstående og noget af det smukkeste jeg har set. Jeg elsker hende meget højt <3
Og.. Ja. Så er der Diana. En tøs der har holdt mig ud i.. Hvad.. Snart 5 år? Ha. Hun er som en anden mor for mig..

Aaa, jeg lyder som en lille pige fra arto der beskriver alle sine venner eller noget idk.
Men som sagt. Jeg har nogle virkelige fantastiske venner...

Min personlighed, kan i squ finde ud af efterhånden.. Og.. Nu burde jeg gå tilbage til min opgave. Bye~

Sammy over and out~



2 kommentarer: